ITINERARIU:
ZIUA 1
Marti 04 Martie →Ploiesti-Istanbul
Plecare ora 20.30 din spatele Catedralei Ioan Botezatoru centru pe ruta Ploiesti -Bucuresti-Giurgiu-Ruse -Stara Zagora-Svilengrad-Capitan Andreevo-Edirne-Istanbul.
ZIUA 2
Miercuri 05 Martie
→ Sosire in Istanbul, check-inul se va face in jurul orei 14 ,ne relaxam si bem prima cafea turceasca pe Bosfor
OPTIONAL Croaziera pe Bosfor(tur ghidat ) si un deliciu culinar cu specific turcesc Balik (peste ) - 30 Euro/pers
ZIUA 3
Joi 06 Martie
→Mic dejun.Tur pietonal in Istanbul -Piata Sultanahmed ,vizitam Fantana Germana ,cadou de la Wilhelm al II lea pentru Abdulhamid II,Moscheea Albastra ,cea mai mare moschee din Istanbul ,construita intre 1609-1616 de Ahmed I ,Obeliscul Egiptean ridicat in 1490 de Tuthmosis al III-lea,Biserica Sfanta Sofia ,a opta minune a lumii antice (aprox 25 euro) si Palatul Topkapi ,Muzeu National al Turciei cu exponate unice :mana Sfantului Ioan ,sabia lui Stefan cel Mare (aprox 50 Euro )-timp liber 2 ore in interiorul palatului . Timp liber dupa amiaza .
ZIUA 4
Vineri 07 Martie
Mic dejun. Optional Croaziera in Buyukada pe Marea Marmara la Insula Printilor, la retur vizitam Bazarul Egiptean si Moscheea Suleymaniye -55 Euro cu pranz inclus .
ZIUA 5
Sambata 8 Martie
→Mic dejun .Shopping in Marele Bazar ,un adevarat oras care gazduieste peste 4000 de magazine de toate felurile ,are o suprafata de 30700 mp si 60 de strazi .
OPTIONAL seara o petrecem intr-o superba croaizera pe Bosfor cu cina ,bauturi si program artistic incluse - 55 Euro .
ZIUA 6
Duminica 9 Martie .Mic dejun .Plecare catre casa .
INFORMARE/DECLARAȚIE CONSIMȚĂMÂNT PENTRU REZERVAREA/CUMPĂRAREA SERVICIILOR ȘI/SAU PACHETELOR DE SERVICII DE CĂLĂTORIE ÎN CONTEXTUL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
ASPECTE IMPORTANTE
SC TOTPOL TRAVEL SRL este o persoană juridică română, care are ca obiect principal de activitate – organizarea pachetelor de servicii de călătorie, excursiilor, evenimentelor etc. care sunt ofertate și comercializate prin intermediul agențiilor de turism sau direct de către tur-operatori, respectiv rezervarea, intermedierea și vânzarea serviciilor de călătorie, excursii, transport și cazare, cu ridicata sau cu amănuntul, către publicul larg și/sau clienților comerciali.
SC TOTPOL TRAVEL SRL are sediul social în STR Gheorghe Doja nr 60, Ploiesti, - telefon 0746386094 , fax - , este înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J29/951/2018, având cod fiscal R0 39310805, reprezentată legal de dna NITU MIHAELA – Director General.
SC TOTPOL TRAVEL SRL respectă confidențialitatea tuturor clienților săi și va trata/prelucra datele personale cu mare atenție, în condiții tehnice și organizatorice de securitate adecvată. TOTPOL TRAVEL prelucrează datele cu caracter personal primite direct de la dumneavoastră
Conditii generale de calatorie
Renunţări, penalizări, despăgubiri
Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii.
Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.
2. In cazul în care turistul, fara culpa din partea Agentiei, renunţă la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:
a) 50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării
b) 80% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 16-30 de zile calendaristice înainte de data plecării
c) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 16 zile calendaristice înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului Early Booking / Inscrieri Timpurii /Litoralul Pentru Toti, etc., indiferent de data la care turistul solicita renuntarea
Conditiile generale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie regasit pe site-ul www.excursiipestetot.ro
vezi mai multe
Cazare Hotel de 4*
Mic dejun;
Transport 2 bagaje/pers
(dimensiune maxima admisa: 65 cm inaltime x 45 cm latime x 30 cm adancime)
Transport autocar;
Ghid insotitor.
Croaziera pe Bosfor 30 Euro
Palatul Topkapi - aprox 50 euro
Croaziera Insula Printilor - Buyukada 55 euro (include pranz)
Seara turceasca pe Bosfor cu program artistic - 55 Euro(include masa si bauturi nelimitat)
Ghid local - 15 Euro (se achita obligatoriu de toti participantii)
Intrarile la obiectivele turistice (tarifele sunt orientative):
Moscheea Sfanta Sofia 25 euro;
Asigurare medicala;
Cheltuielile personale.
Acte necesare: OBLIGATORIU act de identitate valabil sau pasaport valabil; Copiii sub 18 ani care calatoresc singuri sau doar cu unul dintre parinti vor trebui sa prezinte la vama acordul parental al ambilor parinti sau al celui care nu insoteste minorul (dupa caz), obtinut la notariat sau hotarare de divort definitiva in care i-a fost incredintat minorul sau certificat de deces; in cazul in care copiii nu sunt insotiti de parinti, adultul care-i insoteste va prezenta cazier juridic. Copiii sub 14 ani au nevoie de PASAPORT si NU pot parasi Romania in baza Certificatului de Nastere.
OBSERVATII generale de calatorie:1) tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;2) camerele single se confirma doar de catre agentie; persoanele care se inscriu singure si pentru care agentia nu gaseste partener vor fi informati telefonic sau in scris si vor achita suplimentul de camera single cel tarziu cu 3 zile inainte de plecare; achitarea suplimentului de camera single nu implica loc singur pe bancheta in autocar. Refuzul de a achita suplimentul single inainte de plecare si renuntarea la calatorie se penalizeaza conform articolului Conditii pentru Anulari / Penalizari;3) clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; existenta anumitor facilitati precum minibar, balcon, frigider, cana fierbator pentru prepare ceai/cafea in fiecare camera, wi-fi in camera, etc nu pot fi garantate de catre agentie atat timp cat se asigura categoria de stele mentionata in programul detaliat. Unitatea de cazare poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc), turistul avand obligatia sa le achite si se informeze asupra acestora inaintea utilizarii acestor servicii. Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare. Eventualele daune produse de turist in unitatea de cazare revin ca obligatie de plata acestuia. 4) agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;5) daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site -ului www.politiadefrontiera.ro si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe teritoriul tarii/tarilor de destinatie. 6) daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV 2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii. 7) distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup; in cazul in care turistul are cerinte speciale cu privire la cazare (camere alaturate, camere cu balcon, etc) nu vor fi considerate confirmate decat in masura disponibilitatii de la fata locului.Mesele incluse in program sunt de categorie meniu standard, fix pentru toti turistii la fel. Orice solicitare de schimbare a acestuia se considera drept cerere speciala si se achita extra la fata locului de catre turist. Agentia de turism nu garanteaza meniuri speciale, nu are obligatia de a se informa cu privire la preferintele sau regimurile culinare ale turistilor, acestea fiind satisfacute in masura posibilitatilor la fata locului. Nominalizarea hotelurilor se va face la cerere dupa transmiterea informarii de plecare (cu 2 zile inainte de inceputul calatoriei, prin exceptie cu 24 ore inainte de plecare). Mentiunea in program a denumirii hotelului continuata de expresia sau similar face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.8) ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului; in caz exceptional, obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care tin de autoritati);9) conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor si la obiectivele turistice pot fi asigurate doar de catre ghizii locali; ghidul roman va face o prezentare in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care se achita taxe ghizi locali in programul turistic sau daca grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia la fata locului.10) agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;11) este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare. Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare;12) efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site - recomandam citirea acestuia); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta specializata (cazuri medicale/ dizabilitati). Turistul aflat in situatie atipica (medicala sau de necesitate speciala) este obligat ca notifice in scris agentia cu privire la situatia personala inainte de inscriere si sa ceara acordul pentru participare. Ne rezervam dreptul de a refuza participarea persoanelor care ca urmare a situatiilor speciale pot pune in dificultate derularea programului turistic, afectand astfel toti participantii la calatorie.13) transportul se va realiza cu microbuz, minibus, midiautocar, autocar in functie de numarul de turisti participanti la program; turistul are obligatia respectarii conditiilor de transport persoane disponibile pe site (recomandam citirea acestora).. In mijlocele de transport sunt interzise fumatul, consumul de bauturi alcoolice sau substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a nu imbarca sau de a debarca (dupa caz) pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca conditiile de transport persoane, fara rambursarea costurilor de transport. Pasagerii se obliga sa achite catre compania de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.14) transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer; pentru un numar mai mic de persoane, transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de agentie (tarif si durata);15) prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat si se completeaza cu informatiile precontractuale disponibile pe site (recomandam citirea acestora). Recomandam incheierea asigurarii storno pentru a va proteja inainte de plecare (in cazul anularii calatoriei) si a asigurarii medicale pentru protectie pe durata derularii programului turistic (in cazul unor situatii medicale neprevazute).
Conditii pentru ANULARI, PENALIZARI:a) 30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii. b) 70% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 30 zile - 16 zile inainte de plecare.c) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile inainte de plecare.d) 100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.e) 100% din pretul pachetului de servicii in cazul achizitionarii pachetelor cu orice tip de reducere: Early Booking/ Inscrieri timpurii/ Litoralul pentru toti/ Decada balneara/ Saptamana de refacere/ O saptamana la munte/ Last minute/ Ultra Last minute/ Oferte speciale/ Targ Turism/ Seniori/ Craciun/ Revelion/ Martisor/ Fidelitate sau alte programe similare.f) 100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile in afara Romaniei).g) 100% din pretul pachetului de servicii pentru in cazul in care plata pentru serviciile turistice interne a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.h) 100% pentru biletele de avion.
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!